11 Temmuz 2013 Perşembe

giriş

"söz konusu ne olursa olsun,
bir şeyi tamamlamanın çağı
değildir çağımız.
parçalar zamanını yaşıyoruz."

---

marcel duchamps'tan alntıyla giriş yapmış kitaba. tam da korktuğum şey. ya bu notları bitirmeden sıkılır ve bırakırsam...? "sıkılırsam"... aslında insanlar "ya şunu şunu yapmadan ölürsem" diye korkarlardı hani? şimdi neden isteklerimizin heves olmasından bu kadar çekiniyoruz? neden hevesle isteği ayırt edemiyoruz? nedenbiz diyorum ki? toplumsal sonuçlara gitmek değil benim istediğim. kendimi anlamak. sebep toplumdan kaynaklanıyor olabilir ama amaç beni çözmek. kusura bakma toplum, bu kez çok geri planda kalacaksın.

her başladığımda korkuyorum tamamlamamaktan.
bu korkuyla barışmaya çabalıyorum üstelik. "bi başlayayım da, gittiği yere kadar bakalım..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder