11 Temmuz 2013 Perşembe

1.

art-düşüncelerden tiksinirim.
çok şükür hiçbir zaman, hiçbir alanda
art-düşüncem de olmadı.
olsa olsa ön-düşüncelerim olmuştur.

--------

kimbilir neyi kastetti burda, ben bilmiyorum. en sevdiğim kısım buydu da diyemem açıkçası.
art düşünce eğer birinin ardına takılıp düşünmekse, benim çok oldu. şimdi hangileri benim düşüncem, hangilerini başkalarından farkına varmadan aldım, benimsedim, emin olamıyorum. ama hiçbi düşünceyi tam anlamıyla beğenip destekleyemiyorum. mutlaka bi eksiğini görüyorum, göremezsem "kesin bi eksiği vardır da şimdi görme zamanım gelmemiştir" diye şüpheyle  yaklaşıyorum.

ön düşünce deyince de önyargı geliyor aklıma. nasıl seveyim ki önyargıyı? ne konuda olursa olsun. tamamen hayatımdan çıkaramasam da, sevemem kendisini asla. insan ne çekiyorsa ondan çekiyor. bencillikle, açgözlülükle destekliyor tabi bunu.

hadi gidelim diğerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder