20 Temmuz 2013 Cumartesi

10.

yazdıklarımı, yayımladıklarından itibaren unutmak
yolunu seçtim - önümde bir engel oluşturmasınlar diye.




-----------------------------------------------------------------------------------

unutamıyorum ben. kayda değer şeyler yazmadığımdan, yazar olmadığımdan, kendi yaşadıklarım dışında bi şeyler üretemediğimden olsa gerek.

çok amatörüm ben. stajyer yazar bile değilim daha. 2-3 bloğum var, her konuda azıcık bilgim olsun, düzgün bikaç cümle kurabiliyorum. o kadar. çok küçüğüm ben daha. insan büyüyünce yazar olur mu ki? olmaz. belki bikaç romantik-depresif roman yazabilirim. aslında iyi olur, onlar çok satar, paraya para demem.

evet, yazdıklarımı unutmuyorum, hatta arada bir dönüp bakıyorum, ne yazmışım, nasıl yazmışım diye. bazen tanıyamıyorum onu yazan beni. yine de unutmuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder